onsdag den 27. oktober 2010

LONDON BABY!

Jeg er lige kommet hjem fra en fab tur til london, i really had a great time.
Shopping, trentemøller, clubs, saco, Tak.
Tidligere i dag var jeg ude at spise sammen med min kæreste på phenix, som ligger ved kultorvet kbh. Jeg har aldrig nogensinde i hele mit liv fået SÅ ringe en service. Tjeneren var en pisse irriterende pige på omkring 25. Hun virkede som om hun var et HELT andet sted da vi skulle bestille og hun kiggede ikke på os udover de elevatorblikke der ind i mellem kom. Det var så sidste gang jeg satte mine fødder i deres ellers udemærket café.

Nu er det snart weekend, og jeg har brug for at komme ud og skabe mig. mmmh, the life.
Jeg mangler dog nyt tøj, what to do, what to do? Jeg synes at der er SÅ meget tøj i københavn men det er bare sååå keeeeeeeedeligt. Jeg mangler alle londons butikker her i kbh!
Kender i nogen gode onlineshopping sites?

xoxo Mek diam0nds.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar