onsdag den 9. marts 2011

Skøn som du er.

Dagen startede med at jeg tog et dejligt langt bad, mmh. Så tog jeg ind til byen og fik taget nogen blodprøver, hvorefter jeg tog ind i salonen for at ordne min mors hår. Onsdag er faktisk min ugentlige fridag, men hvad gør man ikke for sin højt elskede mor. Efter en dejlig frokost, gik jeg i gang med håret og vi var færdige efter 3-4 timers tid. Det hele gik jo op i snak og hygge =D Så tog jeg i dejlige rema 100 og handlede og fik lavet noget lækkert laks til aftensmad. Nu nyder jeg min dag med et glas vin og noget god musik. Jeg føler mig lidt ude af mig selv for tiden, føler der er en masse ting jeg ikke helt har styr på. Ps. Mangler i den grad en cykel, men synes en ny flot cykel er pisse dyrt. Giver man virkelig 5000 for en cykel? Jeg gør ikke! Jeg håber alle har en skøn onsdag, Kys.

The dress is Chanel, the shoes YSL, the bag is Dior, agent Provocateur. My address today, LA by the way <3
xoxo Mek diam0nds

Ingen kommentarer:

Send en kommentar