mandag den 11. april 2011

11.04.11

Først vil jeg gerne undskylde for at jeg ikke har været så aktiv på bloggen, men jeg har haft en masse ting at tænke på. Jeg arbejder ikke hos Capo mere, da min tidligere chef besluttede sig for at sige mig op. Så her er jeg, ny på marked og på udkig efter et job. Jeg skal dog ud og snakke med nogen forskellige saloner i morgen, så kryds fingre for mig. Hvis i kender en som kender en, eller du har en salon hvor jeg vil passe ind, så kontakt mig. Jeg vil med glæde høre fra dig.

✂✂✂

I sidste uge var der udsalg hos David Andersen, fantastisk dag! Jeg fik købt mig en lang t-shirt og en vest, begge super lækre. Jeg har dog forelsket mig i en jakke igen, igen. Denne gang koster den dog 5.500, og den MÅ jeg bare eje. Men hvornår jeg har de penge til en jakke vides ikke. hæhæ. Det med rabat og udsalg er lige mig.

✂✂✂

I den kommende uge skal jeg ud og snakke med nogen saloner, som jeg skrev tidligere. Så skal jeg besøge min mor, ordne hår på nogen kunder og besøge farmor. Jeg glæder mig til at se familien igen. Møs! Sommeren er på vej og jeg elsker når solens stråler varmer min krop, i går lå jeg udenfor og hyggede. DET VAR JO SÅ LÆKKERT.
Håber i alle har det godt. Kys herfra.

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar