tirsdag den 24. maj 2011

Jeg føler mig på ingen måde inspireret for tiden. Hverken til at skrive blog eller lave noget kreativt. Jeg sad og så billboard awards 2011 i går, og jeg må sige.. Beyoncés optræden var jo helt vild. Hvorfor er der ikke nogen der har fundet på det noget før? Hun er virkelig unik, og hun kan fandme noget med den krop. Se hendes optræden her:



En anden kunstner jeg synes er helt vild fierce og som jeg har elsket siden hun lavede et nummer med Jeffree star, er Nicki Minaj. Hun optrådte også til billboard awards, dog ikke med så vild en performance, men hun fik rystet lidt med røven som hun altid gør.

Det gør mig ret trist at vejret er som det er lige nu, jeg vil kun have sol!! Jeg glæder mig helt vildt til roskilde og det er ved at gå op for mig at det er LIIIIIIGE om lidt. En hel uge med mah gurls bliver så sweet. Skal du på roskilde?

kys


Ingen kommentarer:

Send en kommentar