fredag den 19. februar 2010

Day one.






Første dag som blogger, hows that? Det er virkelig forvirrende. Alle de ting man skal have styr på og layout og tekst og hvor skal det og det være? Ja rend og hop. Forløbig bliver det sådan her! Jeg er syg, har faktisk influenza, hurra for mig. Dette er jo mit første indlæg så må hellere lige fortælle hvad der er sket for nylig. Jeg er lige fyldt 20, her den 10/2. Så er jeg lige flyttet fra Kastrup til vesterbro hvor efter jeg flytter til nørrebro til marts med min storebror. I morgen skal jeg farves mørkhåret efter at have været blond nu i hvad.. ? Alt for lang tid. Og som stylist studerende skal man ikke have det der kedelige ens look
hele tiden, vel? :) Jeg har søgt lidt rundt på nettet i dag efter labels, og fandt nogen ret nice ting synes jeg selv.

xoxo Mek diam0nds

Ingen kommentarer:

Send en kommentar