søndag den 28. februar 2010

Without the booze and all boys, i feel the pain inside of me.


Uden sprutten og alle fyrene, mærker jeg smerten i min krop.

Jeg føler at jeg spiller Hasardspillet Russisk roulette med mig selv og at

jeg er to skud fra at

kuglen rammer mig. Hvad skal jeg gøre for at overleve denne leg? Jeg dummer mig gang på gang og så sent som for nogen dage siden dummede jeg mig igen, igen. Faktisk så har jeg a confession to make. Jeg vil ikke nævne hvem det er, men de tætte ved godt hvem det er til. Jeg savner dig, og jeg ville ønske at du gad at snakke med mig. Jeg er ked af at du ikke vil snakke med mig pga. du bliver ked af det hver gang. At der stadig er følelser i klemme og at det hele stadig føles underligt er helt normalt, men at du ikke vil snakke med mig.. oven i alt det her. det gør endnu mere ondt. 'you told me that you would love me to the day you'll die, and as far as i know you're still alive'. jeg siger ikke du skal elske mig, eller holde af mig som du engang gjorde.. Slet ikke. Men en smule kontakt og lidt updates om hvordan du har det ville være rigtig rart. jeg håber du har det godt.


Jeg sætter min maske på igen, tager endnu en dyb indånding, puster ud og ånder lettet op.


jeg håber i alle har det godt.

xoxo Mek diam0nds.

1 kommentar:

  1. Nej, du savner ham ikke du har bare nedtur på.. Du savner bare pik..

    SvarSlet