torsdag den 4. marts 2010

I dag har virkelig været en lang dag, jeg er fuldstændig smadret.
Stod op i god tid så jeg ikke skulle stresse (skulle møde klokken 10), så stod op klokken 7 og hyggede mig lidt. da jeg endelig kommer op på skolen finder jeg ud af at jeg skulle have mødt klokken fucking otte og ikke ti. flot mek. Nå men solen var højt på himlen og jeg tænkte fuck it, efter skole tager jeg ud og shopper. MEN HVOR FANDEN ER AL DET NICE TØJ BLEVET AF I KBH? Det er væk skal jeg fortælle jer, og jeg har sku ikke købt det. Var efterfølgende på cafe og på cafe igen og .. ja. så tog jeg hjem og ja hvad var klokken ?? 20 da jeg kom hjem. puha. lagde mig på sengen og faldt halv i søvn og nu sidder jeg og blogger med sandra. Btw. det kan godt være at solen var på i dag, men for satan hvor var det pisse mega meget koldt!!!!!!! ARGGGG. Pweh.
GUD JA, blev stoppet igen i dag sammen med sandra og fik taget billeder til blog. have no idea, men folk må virkelig elske vores outfits, og at vi ser så ens ud. Eller.. det gør vi ikke. vi har bare lidt samme stil. fuck it dude, they loves us. Jeg fik forresten 12 i min eksamen, fik jeg at vide her i dag, så jeg er ret stolt. YAY!
en sang som satdig kører rundt i mit hovede er erik hassle med hurtful. for satan mek kom videre. men you gotta love that song. den er dejlig <3

håber i alle har det godt.
xoxo Mek diam0nds.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar