lørdag den 27. marts 2010

Okay. Jeg har optur i mit liv! Jeg får tilbudt ret mange jobs fortiden, både med det nye projekt og modeljobs. 2pm models ville rigtig gerne have mig ind til shooting, men med nærmere eftertanke vil jeg ikke være hos nogen bureauer, da man skal skrive kontrakt også må man ikke det ene og det andet. F.eks få taget billeder hos andre og jeg ved ikke hvad. BAAH. Og med det nye projekt bliver det lidt svært ikke at få taget en masse billeder. Nå, men den 5, 6 eller 7 skal jeg holde møde med de andre om projektet og når vi har fået snakket sammen så poster jeg hvad det er jeg har holdt hemmeligt så længe. Den 8 skal jeg til shooting, en reklamefilm IGEN. Men denne gang er fokus på mig og ikke .. alt muligt andet shit.
Den sidste reklamefilm, hummel var virkelig fail, havde håbet på lidt mere af mig og mindre.. Alle andre. Haha. selfish bitch aka Mek diam0nds.

Jeg er taget til ramløse-land til min familie, og alt er som det plejer at være. Ikke det store er sket. Min onkel og tante er på besøg, og de snakkede med min mor og hendes kæreste om hvorfor de ikke var blevet gift.. Sådan frem og tilbage bla bla bla. OG så blander jeg mig og siger at de gerne må gifte sig, MEN.. Jeg kommer i kjole og jeg VIL være brudepige, jeg VIL gå og smide små rosenblade ud på gulvet OG jeg VIL holde sløret. Men så gad han (min mors kæreste) sku ikke giftes.. HM! Tror da ellers jeg ville se SÅ godt ud i sådan en lille brudepige kjole, med flot opsat hår, evt. med en lille blomst. Oh yes.

Håber som altid i har det godt.
Kys kys Mek diam0nds.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar