onsdag den 24. marts 2010

Uffe. ♥

Jeg vil gerne starte med at takke Uffe Christensen, som er en god ven af mig.
Tusind tak for din hjælp her de seneste par dage, det har virkelig hjulpet mig på rette vej igen.
Jeg kan slet ikke takke dig nok, og jeg ved slet ikke hvordan jeg skal gøre det, men tak tak tak tak tak tak tak tak og atter tak

I dag:
Har jeg været rundt omkring i København med uffe for at få ordnet en masse ting. Puha. Fra klokken 10 i morges til eftermiddag har vi drøøøøøønet rundt. Jeg tror vi begge har fået motion nok til de næste par dage. Senere mødtes jeg med daniel og så tog vi til casting. Det var en fra et art bureau som gerne ville have at vi kom ind og fik taget billeder så vi stod til rådighed til modeljobs, reklamefilm, spillefilm, kortfilm, what ever - you've got the point. Det gik helt fint og de ville ringe i den nærmeste fremtid. Derefter tog vi hjem og jeg vaskede lidt tøj, spiste noget aftensmad og nu sidder jeg her og hygger med en kop kakao og balthazar.

I morgen:
Skal jeg ordne de sidste ting, så jeg kan fortælle jer alle hvad mit nye projekt går ud på. I kan godt glæde jer. Faktisk så har jeg ret travlt hvad det angår, HVIS det hele skal være på plads til den første maj. Puha.

Jeg håber i alle også har haft en fantastisk tirsdag.
Og btw. Tiderne for hvornår mine indlæg kommer ud passer altså stadig ikke. Men jeg gider ikke ordne det, jeg er aaaalt for doven. Klokken er faktisk 02.59.

xoxo Mek diam0nds.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar