torsdag den 25. marts 2010

Som at råbe under vand.

Nå, jeg har nået en masse ting i dag.. Men føler ikke at jeg er kommet nogen vegne.
Hurra for mig. Jeg har faktisk haft endnu en dejlig dag. Var i parken med balthazar, skide hyggeligt LIGE indtil at 3 store hunde kom løbende efter ham og de fucking lorte ejere var like ' neeeej hvor de hygger sig, hva ' Imens jeg stod og skreg : HALLO MAND, FÅ LIGE STYR PÅ JERES FUCKING HUNDE!!!!!! Og balthazar løb rundt af skræk. Åh gud, det har nok set komisk ud. Senere snakkede jeg med daniel om IGEN det nye projekt som i nok skal få mere at vide om.. Jeg kan snart ikke trække den længere jo q:

Nå-men.. Nu sidder jeg og spiser toastbrød, drikker kakao og skriver med pirat Henrik♥
Jeg hygger mig rigtig meget. Henrik og jeg snakker faktisk om bigbrother, tv-showet. Kan i huske det? Haha. Dildo Jill, Pil og Christian.

Kan i huske deres sang?


Hvad med tema sangen?


Xoxo Mek diam0nds.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar