torsdag den 25. marts 2010

It's Candy Time.

Prøv lige at se denne Lg mobil, er den ikke vild?
Jeg var inde og søge på prisen på sådan en lækker sag og den koster 'kun' omkring 2.300. Den er såååå cool. Tror det bliver månedens køb næste månede.








YUMMIE, YUMMIE, YUMMIE!


David Kross!
Har i set filmen ' The reader ' ? Der ser man denne lækre unge mand helt nøgen. Uha. Jeg kunne godt.












Kan i huske filmen ' about a boy ' ? Ham den lille kiksede dreng? Nicholas Hoult hedder han. Prøv at se hvor fucking lækker han er blevet! Omg, jeg ku' også godt.










Klokken er 20.09 og jeg er ved at gøre mig klar til.. Ja. Kan man kalde det en date?
Okay. Mek diam0nds skal på date. Jeg skal i biografen og se ' a single man ', og jeg glæder mig faktisk. Daniel og jeg har ryddet op i dag, så her ser rigtig fint ud.
NÅ, jeg vil løbe! Skal lige finde noget tøj at tage på.
KYS TIL JER ALLE.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar